طراحی سایت

ضرورت طراحی وب سایت

 

هر ساله بیش از ۶۰۰۰۰۰ کسب و کار جدید افتتاح میشود. و همزمان هم ۵۹۵۰۰۰ کسب و کارتعطیل میشوند.

در عصر تجارت الکترونیکی، برای اینکه کسب و کار شما موفق به خارج شدن از دسته دوم شود، موثر بودن وب سایت شما، اهمیت بالایی دارد. وب سایت‌ها و نحوه طراحی و عملکرد آنها، نیروی اصلی در رشد تجارت الکترونیکی هستند.

 

برای تأثیرگذاری یک وب سایت دو عنصر اصلی وجود دارد:

  1. طراحی و عملکرد سایت
  2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سایت شما اگر به عنوان پنجره‌ای برای تجارت شما به نظر نرسد؛ کار نکند و کاربران آن را پیدا نکنند؛ کارآمد نیست.

 

سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهینه کنید.

تجارت شما با قدرت وب سایت شما زندگی میکند یا میمیرد. اگر سایت از نظر طراحی و توسعه ضعیف و سرعت بارگذاری آن پایین باشد، دوام نخواهد آورد. کاربران اینترنت در مورد یک سایت بر اساس اولین برداشت قضاوت میکنند. اگر بارگیری صفحه بیش از چهار ثانیه طول بکشد، ۲۵ درصد از بینندگان خود را از دست خواهید داد. بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک برای اولین بار شکست میخورند چون از توسعه وب سایت که شامل سرعت صفحه هم میشود، صرف نظر میکنند.

ریسپانسیو

تحقیقات بازار نشان میدهد که درحال حاضر تلفن همراه سلطان است. و موبایل‌ها به عنوان محبوب‌ترین راه دسترسی به اینترنت از همه دستگاه‌های دیگر پیشی گرفته‌اند. برای همین طراحی وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد. یعنی ظاهر وب‌سایت برای تمام دستگاه‌هایی که کاربران با آنها از سایت دیدن می‌کنند (مثل موبایل، تبلت، لپتاپ و..)، مناسب باشد.

ریسپانسیو
ریسپانسیو

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

گوگل بیش از ۷۵ درصد از بازار تجزیه و تحلیل را به دست آورده است. Google می‌تواند به شما بگوید که چند نفر به سایت شما می‌آیند و از کجا آمده‌اند. با چه قسمت‌هایی از سایت شما درگیر هستند و چه چیزی آنها را به مشتری تبدیل میکند. اگر بتوانید مکان بازدیدکنندگان خود را ردیابی کنید، میتوانید نتایج SERP آنلاین خود را هدایت کرده و مواردی را که موثر نیست را حذف کنید.

گوگل آنالیز
گوگل آنالیز

وب سایت شما بخشی از بازاریابی شماست و باید برای فروش طراحی شود. وبسایت در گفته‌های دیگران درباره شما، محصولات و خدمات شما، اعتبار بالایی وجود دارد. سرمایه گذاری در طراحی وب باعث بازگشت سرمایه میشود و کاملاً ارزشش را دارد.

وقتی که سایتی کاملاً بهینه سازی شده داشتید، آن‌وقت ببینید سایت شما برای تجارتتان چه کاری انجام میدهد.

سعید پورمحمدی

سعید پورمحمدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا